Usługi Call Center

Wiemy jak istotne w procesie pozyskania i obsługi klienta są elastyczność, profesjonalizm oraz sprawność w działaniu. Dlatego naszym Partnerom gwarantujemy standard na najwyższym poziomie oraz indywidualne podejście do każdego projektu.

Nasze cele i misja

Zaufanie, wiarygodność, szacunek oraz najwyższa jakość to wartości, na które stawiamy w codziennej pracy. Naszym celem i misją jest budowanie oraz rozwój biznesu naszych Partnerów.

Wizja – czyli jak chcemy to osiągnąć?

W celu wypracowania najlepszego rozwiązania dla naszych Partnerów, każdy projekt zaczynamy od wspólnej wnikliwej analizy oczekiwań i aktualnych potrzeb. Stawiamy na długofalową współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu i zmierzającą do stałego rozwoju powierzonych nam obszarów w Państwa przedsiębiorstwie. Poza zapewnieniem wsparcia operacyjnego dla Państwa firmy, pragniemy stać się również Państwa partnerem strategicznym.

Ponad 25-letnie doświadczenie, nowoczesne technologie oraz zespół zaangażowanych specjalistów zapewniają sukces nawet najbardziej skomplikowanego przedsięwzięcia. Nasi konsultanci są doskonale przygotowani do każdego zadania i wykonują je z pełnym zaangażowaniem. Nie korzystamy z osób zatrudnionych w firmach zewnętrznych, dlatego jesteśmy pewni, że nasi pracownicy posiadają wysokie kompetencje i są godni zaufania.

Nie eksperymentuj na swoich klientach – zaufaj zawodowcom!

W ramach outsourcingu procesów biznesowych świadczymy kompleksowe usługi call/contact center:

  • całodobowa obsługa klienta

Obsługa Klienta, infolinie - Państwa Klientów obsługujemy przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  • badania marketingowe

Badania rynku i opinii (CATI) – stały zespół ankieterów gwarantuje wysoką jakość pracy i bezpieczeństwo przedsięwzięcia. Badania realizujemy zarówno na rynku B2B, jak i B2C.

Tajemniczy klient, audyty – w projekty mystery calling zaangażowani są specjalnie przeszkoleni współpracownicy, tzw. audytorzy. Wcielają się oni w rolę klienta danej firmy i nawiązują kontakt z Państwa pracownikiem.

Badania na zamówienie – oferujemy badania ilościowe i jakościowe. Przygotujemy i przeprowadzimy każde badanie oparte o telefoniczny kanał komunikacji z respondentem.

  • telemarketing

Generowanie leadów – zainicjujemy bezpośredni kontakt z osobą decyzyjną w firmie, dzięki czemu z w prosty sposób dotrą Państwo do nowych klientów zainteresowanych Państwa ofertą.

Umawianie spotkań – usługę umawiania spotkań realizujemy wykorzystując metody aktywnego telemarketingu wychodzącego. Dokonujemy analizy rynku i identyfikujemy potencjalnych klientów biznesowych, optymalizując prace działów handlowych.

Budowanie relacji i utrzymanie klienta – proponujemy działania mające na celu wsparcie procesów komunikacji z klientami oraz podnoszących wartość Państwa wizerunku na każdym etapie procesu.

 

Sprawdź, co możemy razem zrobić.


Skontaktuj się z nami

kontakt@targetmarketing.pl

Tel.: (61) 859-07-72, (61) 859-07-68

Napisz do nas


Kontakt

Newsletter