Mystery calling (tajemniczy klient)

Tajemniczy klient / mystery callingTajemniczy klient

W projekty mystery calling zaangażowani są specjalnie przeszkoleni współpracownicy, tzw. audytorzy. Wcielają się oni w rolę klienta danej firmy i nawiązują kontakt z Państwa pracownikiem.

Profesjonalny autorski system audytu zewnętrznego pozwala na zbadanie nie tylko kluczowych wskaźników efektywności, ale także szeregu innych elementów wpływających na wydźwięk i efekt kontaktu, takich jak m.in.:

  • wrażeń i odczuć dzwoniącego po kontakcie,
  • nastawienia do firmy, produktu,
  • zadowolenia z procesu obsługi,
  • oceny zaangażowania konsultanta, który przeprowadzał kontakt.

Działania jakie oferujemy to świetny sposób, aby zapobiec utracie Klientów, zapewnić większą konwersję projektów sprzedażowych oraz budować pozytywny wizerunek marki i firmy.


Skontaktuj się z nami

kontakt@targetmarketing.pl

Tel.: (61) 859-07-72, (61) 859-07-68

Napisz do nas


Kontakt

Newsletter