Netia pomyślała o… niezadowolonych

W drugim tygodniu kwietnia br. w telewizji i Internecie pojawiły się zmodyfikowane spoty Netii promujące aktualną ofertę firmy: Telewizję Osobista NetiiTMw cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z Internetem. Spoty te skierowane są szczególnie do klientów niezadowolonych z usług swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji.

Główny bohater spotu, Tomasz Kot, który wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, zwraca się bezpośrednio do niezadowolonych klientów korzystających z usług innych operatorów, którzy podnoszącą ceny swoich usług. Z entuzjazmem opowiada o zaletach Telewizji OsobistejTM Netii, której cena jest niezmienna i wynosi jedynie 34 zł przy zakupie w wraz z Internetem.

Za kreację najnowszych spotów reklamowych Netii odpowiada agencja Brasil. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (TV) oraz Value Media (Internet). Kampania reklamowa emitowana jest w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych (spoty 15 i 30 sekund) oraz w Internecie.

Źródło: Netia SA, 18.04.2013


Kontakt