„Chciałabyś, chciała”. Nowa odsłona kampanii eurobanku

W najnowszej kampanii reklamowej eurobank przypomina o trwającej do końca roku promocji kredytu gotówkowego bez prowizji. Kwotę do 120.000 zł, zgodnie ze słowami piosenki, można przeznaczyć na co tylko „chciałabyś, chciała”. Kampanii towarzyszą niestandardowe spoty.

Eurobank jako pierwszy w Polsce postawił na komunikację łączącą interakcję widzów, ukrytą kamerę, wizerunek znanego aktora oraz popularny przebój muzyczny.

W spotach Piotr Adamczyk przechadza się wraz z kwartetem smyczkowym w miejscach, w których zwykle można spotkać wiele ludzi. Wybór tych lokalizacji był przemyślany i miał ułatwić wejście w spontaniczne interakcje z autentycznymi ludźmi, którzy nie mieli pojęcia, co się dzieje. Adamczyk tanecznym krokiem podchodzi więc do przypadkowych osób i śpiewa zwrotki utworu „Klubu Wesołego Szampana” Formacji Nieżywych Schabuff, przearanżowane dla eurobanku. Aktor nuci między innymi:

A gdybym kupił Ci futro, a mamie Twej kryształa?
A teść by dostał wiertarkę? To co byś powiedziała?

Zaczepione osoby spontanicznie odpowiadają „chciałabym, chciała”, zdarza się też, że odpowiadają: „chciałbym”. W spotach widać zwykłych ludzi, ich emocje, uśmiechy, zaskoczenie. W telewizji będą emitowane dwa spoty trzydziestosekundowe oraz dwa piętnastosekundowe, dodatkowo w Internecie zostanie udostępniona wersja trwająca ponad minutę.


„Spoty towarzyszące aktualnej kampanii kredytu gotówkowego były dla nas dużym wyzwaniem. Zależało nam na tym, aby były świeże, nowoczesne, zabawne, a przede wszystkim prawdziwe oraz bardzo naturalne” – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe.

„Eurobank zdecydował się na reportaż z pięciu ukrytych kamer z zachowaniem reklamowej plastyki obrazu. Zrezygnował z lamp filmowych, aby obecność ludzi z produkcji nie rzucała się w oczy. Scenariusz był elastyczny, a plan pracy wyznaczał tekst piosenki, która została zaaranżowana na klasyczny kwartet smyczkowy. Nie można było przewidzieć zachowań przechodniów oraz tego, czy się zaangażują i zdecydują na śpiew z Piotrem Adamczykiem. Podczas kilku godzin realizacji zagraliśmy piosenkę ponad 30 razy, a w naszych filmach wystąpiło wiele osób, które potwierdziły, że... ‘chciałyby’. Jesteśmy mile zaskoczeni, że przechodnie okazali się tacy otwarci i odważni. Dziękujemy wszystkim tym, którzy wzięli udział w przedsięwzięciu” - dodaje Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu.

Źródło: eurobank, 12.11.2012, mf


Kontakt