Warsztaty SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG PRZEZ INTERNET – jak budować i promować e-commerce oraz pozyskiwać kontakty handlowe online?

Warszawa,WarszawaWarszawa,Warszawa, 21.04.2015

Warszawa, 21.04.2015

Celem warsztatów jest:

  • poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu, 
  • pozyskiwania leadów i przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności, 
  • przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami,
  • opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych,
  • pokazanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności.

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z:

10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php

a w nim:

Jaki jest polski e-konsument

  • Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
  • Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych
  • Efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji
  • Źródła informacji o produktach i usługach w sieci

Projektowanie strategii i systemów e-commerce

  • Modele i definiowanie strategii e-commerce
  • Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
  • Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
  • projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
  • Checklista sklepu online
  • Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
  • Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
  • Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, omni-channel.
  • Ćwiczenie praktyczne – projektowanie strony produktowej i plan promocji e-sklepu

Promocja i reklama online w kontekście e-commerce

  • Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
  • Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu e-sklepu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
  • Niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu

Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe

  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje
  • Model generowanie leadów
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
  • Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
  • Performance marketing i afiliacja

Landing Page w praktyce

  • Jak projektować efektywne strony docelowe (LP)
  • Strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji
  • Formularz kontaktowy - najlepsze wzorce i typowe błędy
  • Motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
  • Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.,
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: e.janus@cpi.com.pl

Serdecznie zapraszamy!

 21.04.2015
 
Celem warsztatów jest:
poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu;
pozyskiwania leadów i przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności;
przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami;
opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych;
pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności;
 
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 
10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
 
21.04.2015
 
Celem warsztatów jest:
poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu;
pozyskiwania leadów i przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności;
przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami;
opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych;
pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności;
 
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 
10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
 
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
 
a w nim:
 
Jaki jest polski e-konsument
 
Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych
Efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji
Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
 
Projektowanie strategii i systemów e-commerce
 
Modele i definiowanie strategii e-commerce
Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
Checklista sklepu online
Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, omni-channel.
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie strony produktowej i plan promocji e-sklepu
 
Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
 
Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu e-sklepu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
Niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
 
Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe
 
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje
Model generowanie leadów
Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
Performance marketing i afiliacja
 
Landing Page w praktyce
 
Jak projektować efektywne strony docelowe (LP)
Strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji
Formularz kontaktowy - najlepsze wzorce i typowe błędy
Motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
 
Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski
 
 
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: e.janus@cpi.com.pl
 
21.04.2015
 
Celem warsztatów jest:
poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu;
pozyskiwania leadów i przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności;
przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami;
opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych;
pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności;
 
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 
10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
 
PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
 
a w nim:
 
Jaki jest polski e-konsument
 
Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych
Efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji
Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
 
Projektowanie strategii i systemów e-commerce
 
Modele i definiowanie strategii e-commerce
Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
Checklista sklepu online
Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, omni-channel.
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie strony produktowej i plan promocji e-sklepu
 
Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
 
Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu e-sklepu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
Niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
 
Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe
 
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje
Model generowanie leadów
Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
Performance marketing i afiliacja
 
Landing Page w praktyce
 
Jak projektować efektywne strony docelowe (LP)
Strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji
Formularz kontaktowy - najlepsze wzorce i typowe błędy
Motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
 
Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski
 
 
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: e.janus@cpi.com.pl

Kontakt