Customer Congress - podróż przez doświadczenia Klienta

 

Już 28 września 2015 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia „Customer Congress”, który odbędzie się w Warszawie. Przedsięwzięcie powstało w połączeniu dwóch projektów „Forum Dyrektorów Obsługi Klienta” oraz „Contact Center”. Wydarzenia są ze sobą ściśle powiązane, sprawne działy Call Center oraz Obsługi Klienta to klucz do sukcesu każdej firmy.

Hasło przewodnie kongresu to Customer Experience - podróż przez doświadczenia klienta.

Obecnie zmiana zachowań konsumentów oraz ewolucja ich świadomości stanowi ogromne wyzwanie. Klienci mają dziś dostęp do obszernych informacji o produktach, cenach, opinii innych klientów. Pojawienie się nowych środków komunikacji zmniejszyło skuteczność tradycyjnych strategii. „Sprawdzone” metody przestają się już sprawdzać.

Jak działać wielokanałowo, stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta. Jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji z marką. Jakie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów? Podczas Kongresu uczestnicy wysłuchają licznych prezentacji eksperckich, warsztatowych, oraz dyskusji panelowych.

CO NAS WYRÓŻNIA

  • Tematyczne stoły eksperckie – Round: Don’t stop asking questi ons! – jako nowa i efektywna forma zdobywania  wiedzy i wymiany doświadczeń
  • Liczne case studies
  • Różnorodne  ścieżki  tematyczne i dyskusje
  • Spotkanie decydentów z obszaru obsługi klienta
  • Kompleksowa wiedza ekspercka
  • Networking i nowe relacje biznesowe

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ

  • Prezentujemy sprawdzone wdrożenia
  • Zapraszamy ekspertów z praktycznym doświadczeniem
  • Pokazujemy nowości branżowe i konkretne narzędzia
  • Formujemy standardy, poruszamy trudne tematy
  • Aranżujemy środowisko kontaktów i wymiany doświadczeń branżowych

IDEA KONGRESU

Celem Customer Congress jest stworzenie platformy  wymiany  doświadczeń  pomiędzy  osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta i Contact Center.

Customer Experience to doświadczenia klienta, które związane są z Twoją firmą. To wrażenia zarówno pozytywne jak i negatywne, ale to czy będą one wyjątkowe czy przeciętne, zależy od Ciebie.

Jak sprawić, aby klienci byli w 100% zadowoleni?

Coraz większą rolę stanowią rozwiązania technologiczne:  innowacyjne  kanały  komunikacji z klientem wykorzystujące social media, kanały mobilne i wideo. Kluczowe obecnie staje się również podążanie za potrzebami klientów.

Różnorodne formy prowadzenia zajęć mają na celu umożliwienie uczestnikom nie tylko czerpanie  wiedzy  z  inspirujących  wystąpień,  ale również dyskusje przy stołach eksperckich oraz zdobywanie  specjalistycznej  wiedzy  podczas warsztatów.

Więcej: www.customercongress.pl


Kontakt