Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Organizator firma MultiExpo Sp. z o.o. ma zaszczyt Państwa zaprosić do udziału w konferencji: „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Data i miejsce: 2 grudnia 2015 r., Warszawa

Co w programie?

·         Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?

·         Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?

·         SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?

·         Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?

·         Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem

·         Wdrożenie i integracja systemu CRM

·         Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)

·         Skuteczna komunikacja

·         Analiza danych klienta

·         CRM, a zarządzanie wiedzą

 

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

·         Przedstawicieli Zarządu

·         Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: - Marketingu - Sprzedaży - Handlowego - IT - BOK

·         Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie

·         Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

 

Strona wydarzenia: http://multiexpo.pl/crm-2

Rejestracja: http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

 

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Kontakt:

Dorota Iwanicka
Kierownik Projektu
mobile: +48/691 571 598
e-mail: dorota.iwanicka@pirbinstytut.pl


Kontakt